V souvislosti s plánovanou odstávkou zákaznického systému budou v termínu 1. 2. 2019 až 5. 2. 2019 uzavřena zákaznická centra vodáren v Kladně a Mělníku. 

 

Po dobu odstávky Zákaznického informačního systému (ZIS) nebude funkční služba poskytující SMS info registrovaným zákazníkům, textové informace o přerušení dodávky vody na www.svas.cz, zobrazení dotčených lokalit v mapě a přístup do Zákaznického účtu. 

Je možné také dočasné omezení služby informování o přerušení dodávky vody emailem na příslušní instituce.

 

Své urgentní požadavky můžete směřovat na zákaznickou linku vodáren tel: 840 121 121, 602 128 127, případně zaslat emailem na adresu info@svas.cz

 

Provoz zákaznického centra bude obnoven ve středu 6. 2. 2019 v obvyklých úředních hodinách, kdy by již měly fungovat  výše zmíněné systémy a aplikace kromě Zákaznického účtu, který bude uveden do provozu ve čtvrtek 7. 2. 2019